Фіксуйте всі завдання в Odoo.
Якщо завдання ставиться усно, в месенджері або по електронній пошті, шанс, що воно буде втрачене – великий. Вести листування в месенджері або по електронній пошті незручно.
Постановка завдань в Odoo. Покрокове керівництво
Так виглядає готове завдання в Odoo. Тепер розглянемо детально, як оформити завдання правильно.
-
Напишіть назву завдання
Назва повинна розкривати суть завдання, бути зрозумілою і лаконічною. Назва повинна бути написана так, щоб було зрозуміло про що мова, не “провалюючись” в детальний опис.
Назва цього завдання відповідає на питання: Що зробити? Для кого зробити? Додаткову інформацію по завданню ви можете розмістити в коментарях до неї.
Виберіть відповідального
Відсутність відповідальності за результат – одна з причин нереалізованості завдання. Відповідальний за виконання завдання контролює робочий процес, може створювати проміжні звіти, вносити зміни.
Якщо у команди в процесі роботи виникають питання до завдання — відповідальний дасть відповіді, більше інформації.
Додайте підписників або учасників
Якщо над завданням працює команда з кількох людей. Підписники завдання будуть отримувати повідомлення про зміни в завданні на електронну пошту і в самій системі. Учасники бачать інформацію по завданням і можуть відслідковувати хід їх виконання.
Встановіть терміни
Це може бути крайній термін завершення роботи над завданням або термін в форматі “старт-фініш”. Чіткі дедлайни дозволяють ефективно розпоряджатися робочим часом. Якщо терміни для завдання зрозумілі, команда працює на результат.
Опишіть завдання
У вікно опису напишіть інформацію до завдання, важливість, мету, вимоги. Пишіть так, щоб після прочитання у команди, яка працює над завданням і Відповідального, не залишалося питань. Завдання має бути зрозумілим, важливим, вимірюваним.
Додаткові опції у вікні опису завдання:
Через флеш “/” можна відкрити список додаткових функцій - від створення списку до завантаження файлу або кнопки.
Коли над завданням працює команда, а є прохання, коментар або питання до окремого учасника команди – відзначте його в вікні коментаря. Так шанси на втрату важливого, серед загальної інформації, зводяться до мінімуму.
Призначте пріоритет. Додайте мітки.
Пріоритет і мітки – додаткові опції для ефективної постановки завдання.
Пріоритет можна поставити натиснувши на зірку поруч з назвою
Мітки – як маркери особливостей робочого процесу.
Зараз немає коментарів.
Поділитися цим вмістом
Посилання для поширення
Поділитися у Соцмережах
Поділитися через Email
Будь ласка вхід поділитися цим Зображення за електронною поштою.